marți, 7 iunie 2011

INCEST

from:ishop.ro

Incest Anais Nin
Descriere carte



"Dintre toate femeile pe care le-am cunoscut, nici una nu se apropie de Anais Nin prin gratie si frumusete. O aristocrata. Dar si o scriitoare cu talent extraordinar. Ea apartine acum intregii lumi." ( Henry Miller )






Volumul Incest face parte din cel mai faimos jurnal erotic intrat in literatura secolului XX, marturia unei femei capabile sa isi exprime dorintele secrete cu acelasi abandon "amoral" care a apartinut dintotdeauna barbatilor. Anais Nin developeaza filmul incendiar al unei pasiuni care incalca toate tabuurile. Astfel ia nastere portretul amantului suprem: Joaquin Nin, adevaratul Don Juan, care cunoaste -- si nesocoteste -- regulile seductiei.






"Incest este o fascinanta incursiune «la cald» in mintea unei femei narcisiste, pasionale, lucide si extrem de complexe." (Library Journal)
---------------
from CAFENEAUA.COM
CAFENEAUA
 
from BUYBOOKS
BUYBOOKS
 
 
Si bomboana de pe tort(coliva)
Scena in care ea eroina si autoarea in acelasi timp se culca cu tatal ei
:
"Cand am plecat l-am sarutat filial, fara sentimentele unei fiice. S-a aplecat si m-a sarutat pe gat.



A stat in prag si m-a urmarit mergand pe coridor spre camera mea, dar eu nu stiam. Inainte dea intra, m0am intors, asteptandu-ma sa il vad. Era retras in intuneric si nu l-am vazut. Dar el ma vazuse intorcandu-ma.


In dimineata urmatoare nu se putea misca din pat. Era disperat. L-am coplesit cu veselie si tandrete. Pana la urma i-am despachetat bagajele, in timp ce vorbea cu mine. [...] Eu eram imbracata in neglijeul de satin. Orele treceau repede. Vorbeam si eu – i-am spus povestea cu biciuirea. Cand I-am descris cum stateam detasata si remarcam banalitatea scenei tata a fost uuit. Acest fapt parea ca atinge iar vreun izvor secret al propriei firi. O clipa a parut ca nu asculta, ca era absorbit in visul descoperirii sale – cum mi se intampla mie cu oamenii. Dar apoi a spus:


- Tu esti sinteza tuturor femeilor pe care le-am iubit.


Ma privea intr-una. A spus:


- Cand erai mica erau frumos facuta, formata. Aveai asa un dos cambre. Imi placea sa sa-ti fac poze.


Am stat toata ziua pe marginea patului sau. Imi mangaia laba piciorului.


Apoi a intrebat:


- Crezi in vise?


- Da.


- Am avut un vis cu tine care m-a inspaimantat. Am visat ca ma masturbai cu degete incarcate de nestemate si ca te sarutam ca un amant. Pentru prima oara in viata mea am fost ingrozit. Era dupa vizita la Louveciennes.


- Si eu am avut un vis cu tine


- Nu te percep ca pe fiica mea


- Eu nu te percep ca pe tatal meu.


- Ce tragedie. Ce ne facem? Am intalnit Femeia vietii mele, idealul, si e fiica mea! Nu pot nici macar sa te sarut asa cum as vrea. Sunt indragostit de propria fiica!


- Simt tot ce simti si tu.


Dupa fiecare din aceste fraze se lasa o lunga tacere. O tacere grea.


[...]


Tata mi-a cerut sa ma apropii. Satea intins pe spate si nu se putea misca.


- lasa-ma sa iti sarut gura.


M-a imbratisat. Ezitam. Eram torturata de sentimente complexe, dorindu-i gura, totusi temandu-ma, simtind ca eram pe cale sa sarut un frate, si totusi tentate – ingrozita si plina de dorint. Eram incordata. A zambit si a deschis gura. Ne-am sarutat si acest sarut a dezlantuit un val de dorinta. Eram intinsa deasupra trupului sau si cu sanul i-am simtit dorinta, tare, palpitand…


[...]


Cu o violenta ciudata, mi-am ridicat neglijeul si m-am intins deasupra lui


[...]


S-a golit cu totul in mine… si abandonarea mea a fost imensa, cu toata fiinta, doar acel sambure de teama care ma impedica sa am spamul suprem."
 
"Romanul scris de Anais NIN – Incest face parte din Jurnalul dragostei  scris de Anais intre anii 1932 – 1934. In Jurnal scriitoarea isi exprima sentimentele, frustrarile, descrie relatiile cu sotul sau, cu amantii sai  totul culmanand cu o relatia incestuasa intre ea si tatal ei."
sursaWWW.MCGOGOO.RO
MCGOGOO.RO
poze cu ANAIS NIN











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Space for remarks and comments here